پنل اس ام اس در مسیر پیشرفت و همگام با تکنولوژی روز دنیا
نوشته شده توسط : niksms

پنل اس ام اس در مسیر پیشرفت و همگام با تکنولوژی روز دنیا می باشد و این سیستم روزانه در حال تغییر و تحول و تکامل است. ارسال پیام به یکدیگر جز خصوصیات برجسته انسان های اولیه تا به امروز می باشد، از نمونه های آن می توان به نقاشی بر سنگ نگاره ها و غارها گرفته تا مواردی همچون ارسال پیغام به وسیله کبوتران نامه بر و اکنون پیام های الکترونیکی ، ایمیلی و… تمام این موارد نشان دهنده راه های گوناگون اطلاع رسانی انسان ها در دوران مختلف است. شاید اگر به اطرافمان به خوبی بنگریم متوجه این بخش خواهیم شد که دستاوردهای زیادی تا به امروز برای رساندن پیام به یکدیگر ابداع شده است و هر یک به نوعی در آسان کردن ارتباط دهی ایجاد شده اند. پنل اس ام اس نمونه ای تکمیلی از تجهیزاتی است که جهت ارسال پیام کوتاه اختراع شده و هر روزه نیز برامکانات آن افزوده می گردد.

پنل اس ام اس در مسیر پیشرفت


زبان و نوشتار به نوعی پیام است و پنل اس ام اس ابزاری برای ارسال آن می باشد. انسان ها روزانه به شکل آگاهانه و غیر اگاهانه هزاران پیام را به دیگران می رسانند، که پیام هایی که از طریق ارتباط رسانی جمعی مانند پنل اس ام اس ارسال می کنند به صورت پیام های آگاهانه تلقی می شوند که به دیگران اجازه داده می شود که با سیگنال های نوشتاری که از طرف ما و به واسطه پنل اس ام اس و موبایل به آن ها ارسال می شود درباره ما به شناخت برسند و برای اساس نوع پیامک دریافتی نوعی از رابطه را آغاز خواهیم کرد. محتوای پیامک ها در واقع نشانگر شخصیت و در واقع راهنمایی جهت چگونگی شروع ارتباط هستند بنابراین پیامک هایی که ارسال می کنیم باید ارزشمند تلقی شده و گارانتی شوند.

    پنل اس ام اس در مسیر پیشرفت و تکامل

پنل اس ام اس در مسیر پیشرفت و تکامل قرار گرفته است به شکلی که اولین مجموعه های اختراعی در این سیستم تنها توان نگارش و ارسال کاراکتر حروفی را داشتند. ولی امروزه علاوه بر تکامل بخش های مختلف این سیستم برقراری ارتباط صوتی و تصویری نیز از طریق آن ها امکان پذیر شده است. تعداد کاراکتر در پنل های اس ام اس ابتدایی بسیار کوتاه بود و امکان ارسال به تعداد نفرات محدودی در آن وجود داشت. در صورتی که امروزه می توان متن پیام و تعداد کاراکتر آن را بیشتر نمود و تعداد نفرات بیشتری را در زمان کوتاه تری به این وسیله پوشش داد. تنظیمات مختلفی بر پنل اس ام اس های امروزی ایجاد شده و امکانات فراوانی در آن تعبیه شده است. امروزه دیگر یکی از بخش های مورد نیاز هر اداره و سیستم مدیریتی و حرفه و شغلی داشتن یک پنل اس ام اس خصوصی است که بتواند بخش های مختلف از جمله پیام های اطلاع رسانی و ارتباط دهی را انجام دهند.

 

منبع: پنل اس ام اس در مسیر پیشرفت و همگام با تکنولوژی روز دنیا

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس در مسیر پیشرفت , پنل اس ام اس , پنل پیامک , پنل پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: